שירותי החברה
במה נוכל לעזור לך?
החברה פועלת במשך שעות ארוכות במהלך היום ועוקבת 24/7 אחר מצב מערכות המחשוב והרשתות אצל לקוחותיה ומגיבה באופן מידי לכל תקלה.
תמיכה טלפונית
שירותי התמיכה הטלפונית כוללים מענה לשיחות מלקוחות הנתקלים בתקלות מחשוב ורשת. הטכנאים שלנו הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון וישמחו לעזור לכם בפתרון בעיה קטנה כגדולה. המענה הטלפוני שלנו פעיל לאורך כל שעות היממה ואנו מתחייבים לחזור לכל לקוח תוך שעה מקבלת ההודעה.
טכנאי שטח
במידה והתקלה לא באה על פתרונה דרך הטלפון, שולחת החברה את אחד מטכנאי השטח שלה אל בית הלקוח. במקרה של תקלה המצריכה ביקור, אנו מתחייבים להגיע תוך יום עסקים אחד ובמקרה של תקלה משביתה אנו נגיע תוך 4 שעות בלבד. אנשי הצוות שלנו הם טכנאים מוסמכים, מקצועיים ובעלי ניסיון רב אשר עוברים השתלמויות והדרכות באופן שוטף.
גיבוי מאובטח ומוצפן בענן
הגיבוי נעשה באופן אוטומטי בכל לילה באופן מאובטח ומוצפן לשרתי הגיבוי שלנו בחוות שרתים. הגיבוי כולל היסטוריה (ניתן לחזור לגיבויים קודמים) והוא מנוטר באמצעות חדר בקרה. הגיבוי מהווה חיסון לוירוס כופר.
תמיכה בתכנות צד ג'
תיאום ועבודה מול גורמים חיצוניים בתחום (ספקי תקשורת, חברות תוכנה, חברות הדפסה וכו').
אנו נשמח לעזור לכם להגיע לפתרון התקלה מבלי שתצטרכו להתעסק בעניינים טכניים.
גיבויים
במקרה בו המחשבים בעסק שלכם יותקפו על ידי וירוסים, או במקרה של הרס או מחיקה של הנתונים הדיגיליים, חייבת להיות לכם דרך להגיע למידע שלכם. בשביל שתוכלו לשחזר את המידע, אתם מוכרחים לגבות את כל החומרים וההיסטוריה של בית העסק שלכם.
מתאמי מחשוב מבצעים את הגיבוי בשיטה הבטוחה ביותר שקיימת היום – גיבוי על ענן. מדובר בטכניקה המאפשרת גיבוי אוטומטי, מאובטח ומוצפן בענן ברשת, שאפילו מאפשר לחזור מספר גרסאות לאחור. שרת הגיבויים שלנו נמצא תחת ניטור 24/7 בחוות שרתים ממוזגת ומאובטחת. את השרת ניתן להגדיר על מחשב נייד או רגיל ולגבות בו תיקיות, בסיסי נתונים (דאטה-בייס) או כל מידע דיגיטלי שהוא.
שירות הגיבוי מאפשר לשמור היסטוריה של עד חודשיים לאחור, ואפשר גם יותר במידת הצורך. כך, במקרה של מחיקה או הרס – תהיו מכוסים ומוגנים.
השכרת מדפסות
המדפסות נשלחות לאתר הלקוח ללא כל עלות, והוא יכול להדפיס כל מה שהוא רוצה ללא הגבלת כמות. התשלום הוא פר עמוד וכולל את כל ההוצאות הנלוות לשימוש במדפסת, למשל: טונרים, תופים, חלקי חילוף, תקלות וכו'.
HELP DESK
חשוב לנו לספק לכם את התגובה המהירה ביותר ולכן אנחנו מנטרים את המחשבים שלכם 24/7. ברגע האמת אנחנו קולטים השתלטות של וירוסים, התחממות של שרתים, דיסקים שקרסו ונפילות של הרשת. במקרים כאלה, אנו דואגים לעדכן את הלקוח ומיד יוצאים לטפל בתקלה.
ראשית אנו מנסים לפתור את הבעיה בזמן אמת באמצעות השתלטות מרחוק ובמידת הצורך אנחנו שולחים אל לקוחותינו טכנאי מחשבים שיודע לפתור את כל בעיות המחשוב, מקטנות ועד גדולות.